Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Biskupa z Miry Świętego Mikołaja w Żukowie
Dostępność
O dostępności serwisu internetowego mówimy wtedy, gdy wszyscy użytkownicy mają pełny dostęp do jego treści, mogą te treści zrozumieć, a wygodna nawigacja umożliwia logiczną i intuicyjną interakcję z serwisem.
PODSTAWY PRAWNE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Biskupa z Miry Śiętego Mikołaja w Zukowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów Krajowe Ramy Interoperacyjności z 12 kwietnia 2012 r. i ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej SOSW w Żukowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-05-09
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych ani audiodeskrypcji.
- Część plików nie jest dostępna cyfrowo. Dotyczy to zwłaszcza materiałów otrzymanych od podmiotów zewnętrznych
Wyłączenia
- Dokumenty opublikowane przed dniem 23 września 2018 r.
- Skany dokumentów nie wytworzonych w urzędzie
- Materiały multimedialne wytworzone przed dniem 23 września 2020 r.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-10-20
Deklarację dostępności sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego oraz badanie dostępności zostało przeprowadzone za pomocą następujących narzędzi:
http://checkers.eiii.eu/en/pagecheck/ - wyniki testu 95.45.
https://wave.webaim.org/ - wynik 0 błędów, 0 błędów kontrastu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Julita Hudela
- E-mail: jhudela@soswzukowo.pl
- Telefon: 58 681 83 71
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor SOSW
- Adres: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Biskupa z Miry Świętego Mikołaja w Żukowie
ul. Gdyńska 7a
83-330 Żukowo - E-mail: soswzuk@poczta.onet.pl
- Telefon: 58 681 83 71
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy mieści się w jednym budynku, przy ul. Gdyńskiej 7a w Żukowie. Przestrzenie komunikacyjne budynku są wolne od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma - korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa - winda dla osób niepełnosprawnych). W budynku znajdują się toalety przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przy wejściu budynku znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, do drzwi wejściowych prowadzi podjazd dla wózków.
Koordynator ds. dostępności
Koordynatorem ds. dostępności w SOSW w Żukowie jest Julita Hudela